loading...
سایت بارسا بارسا
ADMIN بازدید : 147 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

آلکسیس سانچز ستاره شیلیایی بارسلونا شروع خوبی در فصل جدید لالیگا داشته است و انگیزه بالایی دارد که پیشرفت کند.

"من به راحتی اعتماد به نفس سرمربی تیم و بازیکنان تیم را حس می کنم. همین نکته باعث می شود در زمین بازی احساس خوبی داشته باشم. اما من هنوز هم جا برای پیشرفت دارم. هنوز هم نتوانستم بهترین بازی خود را برای بارسلونا انجام دهم."

در ادامه مطلب

 آلکسیس سانچز ستاره شیلیایی بارسلونا شروع خوبی در فصل جدید لالیگا داشته است و انگیزه بالایی دارد که پیشرفت کند.

"من به راحتی اعتماد به نفس سرمربی تیم و بازیکنان تیم را حس می کنم. همین نکته باعث می شود در زمین بازی احساس خوبی داشته باشم. اما من هنوز هم جا برای پیشرفت دارم. هنوز هم نتوانستم بهترین بازی خود را برای بارسلونا انجام دهم."

 او از اودینزه در تابستان 2011 به بارسلونا پیوست و تا به حال به یک قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی کوپا دل ری رسیده است. 

به گزارش سایت انگلیسی گل، آلکسیس از حضور در نیوکمپ خوشحال و راضی است و امیدوار است بتواند در فصل جدید بیشتر پیشرفت کند. او در سه بازی اول فصل دو گل برای کاتالان ها به ثمر رسانده است. مهم ترین گل او گل پیروزی بخش بازی در برابر سویا بود (3-2).

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
barca-barca.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازکین بارسلونا کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 4,222
  • بازدید سال : 46,190
  • بازدید کلی : 210,163